Kurs Android DeveloperK-ANDROID-COMPLETE

  • Android|Java|Kotlin|JetPack|GUI|sensory

Obecnie brak terminów otwartych. Dostępne na zamówienie dla grup.

Warszawa
  • 20.03 - dzienny (3 bloki zajęć, po 2-3 dni, śr. co 2 tyg.)
Zdalnie
  • 20.03 - dzienny (3 bloki zajęć, po 2-3 dni, śr. co 2 tyg.)

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą (→ więcej o kursach zdalnych). Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść na tryb zdalny; w razie potrzeby skorzystać z nagrań. Kursy dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 6 osób.

4,7/5 (226)
Stars
dla firm - netto
dla osób prywatnych - brutto (pokrywamy VAT)
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena kursu: 4990 PLN

lub 998 PLN miesięcznie (5 rat)


percent icon first minute (30+ dni do startu) - 3%

percent icon dostęp do nagrań w razie potrzeby

shake hand icon dla chętnych bezpłatnie warsztaty HR

percent icon praktyczne ćwiczenia i miniprojekty

coffee cup icon poczęstunek w cenie

desktop icon stanowisko komputerowe w cenie

  1. Wprowadzenie – spojrzenie na Androida z szerszej perspektywy
    • wstęp do tworzenia aplikacji mobilnych
    • krótkie omówienie wersji Androida
    • wybór i omówienie IDE wykorzystywanego podczas tworzenia aplikacji mobilnych
    • podział i różnice w Android API
    • wersja Androida i API Androida
    • GRUB w Androidzie
    • zbiory bibliotek
    • sposoby implementacji bibliotek
    • podstawy Javy stosowanej w Androidzie
    • obiektowość w Java
    • budowa złożonych i współpracujących klas
    • operacje na danych
    • działania synchroniczne i asynchroniczne
  2. Budowa aplikacji
    • XML jako narzędzie używane do wizualizacji w aplikacjach
    • dostępne kontrolki
    • podstawy UI oraz UX w tworzeniu interfejsów
    • dobre praktyki przy projektowaniu wyglądu aplikacji
    • responsywność aplikacji
    • operacje na grafikach
    • tworzenie ikon
    • budowa podstawowych zasobów i słowników
    • współdziałanie widoku z funkcjonalnościami
    • implementacja zasobów filmowych i dźwiękowych w aplikacji
    • sposoby przechodzenia między ekranami
    • tworzenie własnych styli
    • implementacja nietypowych rozwiązań
    • wielowątkowość w aplikacjach
  3. Integracja aplikacji z danymi
    • wprowadzenie do baz danych w tym SQLite
    • komunikacja z zewnętrznymi bazami danych
    • synchroniczność oraz asynchroniczność przy przetwarzaniu danych
    • zasada działania i komunikacja z bazami czasu rzeczywistego
    • wykorzystanie statycznych baz danych
    • przesyłanie danych w postaci plików
    • bezpieczeństwo w komunikacji
    • zasady uwierzytelniania
    • sposoby szyfrowania danych
    • przetwarzanie danych w locie
    • zapis i odczyt danych z pamięci wbudowanej i rozszerzonej telefonu
  4. Programowanie w Kotlin
    • wstęp do Kotlina
    • podstawy programowania w Kotlinie
    • współpraca Kotlin – Java
    • obiektowość w Kotlin
    • rozwiązania jednostkowe
      • numeratory
      • wyrażenia lambda
      • interfejsy
      • modyfikatory dostępu
    • debugowanie aplikacji
    • komunikacja z bazami danych
    • używanie czujników wbudowanych w telefon
  5. Jetpack Compose – rozszerzone podstawy
    • wstęp
    • poznanie alternatywy dla klasycznych komponentów
    • rozwiązania rozwijane i przestarzałe w Jetpack Compose
    • proste operacje na danych pobieranych z komponentów,
    • tworzenie własnych styli
    • używane narzędzia
    • testowanie implementacji
  6. Bezpieczeństwo i stabilność aplikacji
    • wstęp do zasad bezpieczeństwa
    • rozwiązania stosowane do zabezpieczania aplikacji
    • debugowanie prostych i złożonych rozwiązań
    • tworzenie testów
    • testy jednostkowe i dymne
    • analiza wycieków pamięci
    • analiza obciążenia urządzenia przez aplikację
    • publikacja aplikacji