Bootcamp podstawy UX
Od zera do UX Designera.
-
Tematyka:UX Design, projektowanie produktów cyfrowych, www, projektowanie aplikacji, badania użyteczności, planowanie i realizacja, scenariusze badawcze, analiza wymagań, wywiady pogłębione, analiza jakościowa, prowadzenie warsztatów z klientem
-
Czas trwania:64 godzin zegarowych zajęć na żywo
+ 32 godziny pracy w domu z naszymi
materiałami = w sumie 96 godzin -
Tryby zajęć:
- weekendowo (sob-niedz., średnio co 2 tygodnie)
- dziennie (dwa 4-dniowe bloki co ok. 2 tyg.)
-
Grupa:Zajęcia stacjonarne - na sali max 12 osób.
Dla kursów zdalnych - do 17 osób łącznie.
-
Rekrutacja:brak wymagań, kurs od kompletnych podstaw
-
Miejsce:Warszawa oraz zdalnie (online na żywo z trenerem i grupą)
-
Elastyczność:a) do 15 dni przed startem można zrezygnować
b) podczas zajęć można:
- przejść z trybu stacjonarnego na zdalny
- ze zdalnego na stacjonarny
- w razie potrzeby otrzymać nagrania z zajęć
- zawiesić uczestnictwo i dokończyć później
(w miarę dostępności miejsc)
-
Cena:3 790 PLN*
Nasz kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą zostać UX designerem i chcieliby nauczyć się w jaki sposób projektować oraz badać rozwiązania interaktywne w sposób, który pozwoli realizować cele użytkowników oraz biznesu. Nie musisz posiadać wcześniejszego doświadczenia związanego z projektowaniem. Wszystkiego nauczymy Cię od początku.
Od zera do UX Designera. Jak to zrobić?
Pokażemy Ci całą ścieżkę od zbierania wymagań, tworzenia koncepcji, poprzez przygotowywanie prototypów oraz ich weryfikację i współpracę z zespołem wdrażającym Twoje rozwiązanie. Poznasz wszystkie aspekty związane z pracą UX Designera i zrealizujesz pod naszą opieką swój pierwszy projekt.
Będziesz mógł stać niezależnym UX Designerem lub członkiem zespołu posiadającym wszystkie potrzebne do pracy umiejętności. Dalej możesz rozwijać swoją karierę specjalizując się bardziej w aspekcie projektowania lub przeprowadzania badań lub analiz.
Bootcamp. Czyli jak uczymy?
Uczymy metodą bootcampu. Słowo “bootcamp” pochodzi z armii amerykańskiej i oznacza ekstremalny trening, który z rekrutów robi prawdziwych wojskowych - zdolnych od razu do walki. Bootcampy programistyczne to intensywne, nastawione na praktykę programy kształcenia. Kursantów czeka wiele godzin wytężonej pracy. Kończąc nasz bootcamp jesteś gotowym do pracy (ale też dalszej nauki) młodszym programistą.
-
Stawiamy na małe grupy i luźną atmosferę!
Nasze kursy prowadzimy stacjonarnie w największych miastach w Polsce. Przez cały czas trwania kursu pracujesz w małej grupie - dokładnie tak jak w szkołach języków obcych. W ten sposób uczysz się szybciej, ale też przygotujesz się do pracy zespołowej. - Stawiamy na praktykę - i kontakt z trenerem! Brak nudnych wykładów - u nas uczysz się tylko praktycznych rzeczy - nasz kurs to bardziej warsztaty niż wykłady, które znasz ze studiów. Przez cały czas jest przy Tobie trener, którego w każdej chwili możesz zapytać i poprosić o pomoc. Wiemy z doświadczenia, że sama teoria nigdy nie wystarczy i trzeba mieć konkretne umiejętności praktyczne - wtedy stajesz się atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy.
Nauka w domu
Kurs jest organizowany w trybie dziennym oraz zaocznym (weekendowym). W obu przypadkach pomiędzy blokami zajęć jest przerwa - tydzień lub 2 tygodnie. Przerwa jest potrzebna na trening w domu, utrwalenie wiadomości i ćwiczenia. Od swojego trenera otrzymasz odpowiednio przygotowane materiały do nauki w domu oraz zadania, do których musisz się przyłożyć. Duża ilość ćwiczeń sprawi, że utrwalisz zdobytą wiedzę.
Jeśli masz problem z zadaniem - zawsze możesz skontaktować się ze swoim trenerem.
Program kursu - czego się nauczysz?
Program kursu został stworzony przez zespół doświadczonych analityków UX i UI, którzy pracują w branży od wielu lat. Nasi trenerzy to praktycy, kierują zespołami lub zajmują się badaniami w na zamówienie dla firm zewnętrznych. Kurs jest podzielony na moduły i pomyślany tak - abyś od naszych specjalistów nauczył się dokładnie tego co jest potrzebne na rynku pracy. Kurs da Ci solidne podstawy niezbędne dla każdego!
Zapewniamy go! Nowoczesny sprzęt komputerowy będzie do Twojej dyspozycji podczas kursu. Oprócz motywacji i chęci do nauki nie musisz niczego ze sobą zabierać!
Czego się nauczysz?
Myśleć jak projektant
UX design jako dyscyplina łączy w sobie wiedzę z wielu dziedzin - psychologii, technologii i komunikacji wizualnej. Jednym z najważniejszych celów kursu jest nauczyć uczestników myśleć jak projektant UX. Przyjęcie punktu widzenia użytkownika i odpowiednie zdefiniowanie problemów jest niezbędne do tego, żeby późniejsze efekty pracy wnosiły pożądaną wartość.
Pracować z ludźmi
Kluczowa dla UX jest praca z użytkownikami różnych technologii - zarówno z perspektywy odkrywania i adresowania ich potrzeb, jak i walidowania z nimi naszej pracy jako projektantów. Kurs zawiera podstawy potrzebne do rozwinięcia umiejętności miękkich - asertywności, aktywnego słuchania, efektywnej komunikacji.
Projektować interfejsy użytkownika na wielu poziomach szczegółowości
Szukając tego kursu na pewno spotkaliście się z podziałami na UX, UI, IA - postaramy się odczarować te pojęcia i pokazać za jakie obszary będziecie odpowiedzialni jako projektanci UX. Będziemy projektować głównie dla webu i aplikacji mobilnych, ale postaramy się też zaprezentować, że korzystając z tego podejścia i narzędzi można zaprojektować praktycznie każdy produkt oparty o technologię. Dzięki dostępnym wzornikom i design systemom będziemy mogli stworzyć wizualizację produktu bardzo zbliżoną lub w pełni odzwierciedlającą wygląd finalnego produktu.
Tworzyć prototypy
Rozwój narzędzi do projektowania umożliwia coraz łatwiejsze tworzenie realistycznych, interaktywnych prototypów interfejsów użytkownika. Umiejętność stworzenia dobrego prototypu pozwala na zbadanie, czy produkt jest użyteczny, jeszcze zanim zostanie wdrożony dzięki pracy programistów.
Pracować w zespole / organizacji
Praca UX designera wymaga komunikacji z użytkownikami - ale także codziennej współpracy z programistami, przedstawicielami biznesu, analitykami. Zrozumienie roli, jaką pełni UX designer w szerszym kontekście firm technologicznych, software house’ów, startupów jest kluczowe dla dobrego wykonywania jego obowiązków.
Program kursu - dopasowany do rynku pracy
Program kursu jest skupiony na przygotowaniu uczestników do wdrożenia ich do pierwszego samodzielnego projektu - od fazy odkrywania, prototypowania, aż do badań z użytkownikami. Główne obszary jakimi będziemy się zajmować, to:
- UX design w kontekście projektów i współpracy z innymi specjalistami IT
- projektowanie i prototypowanie interfejsu użytkownika
- badania z użytkownikami, warsztaty i kluczowe umiejętności potrzebne do ich przeprowadzenia
Trenerzy - wiedza połączona z praktyką
Trener, który będzie prowadził ten kurs to wykładowca i praktyk w jednej osobie. Nasi trenerzy wywodzą się z najlepszych polskich uczelni i od wielu lat wykonują projekty dla firm zewnętrznych, organizacji i instytucji publicznych. Na codzień pracują w zawodzie - co daje im możliwość prowadzenia ultra ciekawych zajęć, przepełnionych przykładami z realnych projektów.
Zobacz jak wygląda nasz kurs UX
Niedawno szkoliłem grupę bardzo kreatywnych i zaangażowanych ludzi z UX DESIGN. Dziękuję Wam za tak fantastyczną pracę przez całe cztery zjazdy naszego bootcampu :) Dziękuję także firmie ALX za świetną współpracę. Kolejne przed nami :) Trener - Bartosz Śmietański
Program szkolenia
- WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
- UX to cecha umysłu
- Integralność produktu
- Atrakcyjność produktu
- Modele psychologiczne
- Paradoks specyficzności
- Engineering Culture
- Znalezienie celu projektowego
- UX i Agile
- UX to proces
- FUNDAMENTY UX DESIGN
- Badania podstawą UX
- Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
- Co i kiedy testować?
- Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
- Podstawy technik analizy badań
- Affinity diagram
- Customer Journey Map
- Persona
- Mapa empatii
- UX DESIGN W PRAKTYCE
- Struktura i nawigacja
- Interakcje – podstawy
- Zasady projektowania
- Wprowadzenie do projektowania
- Podstawy FIGMA i AXURE
- Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
- Testowanie użyteczności
- DESIGN THINKING W UX
- FUNDAMENTY UX DESIGN II
- Zaawansowana metodyka badań
- Wywiad pogłębiony
- Card sorting
- Testowanie A/B
- Competitive benchmarking
- Zaawansowana metodyka analizy danych • Projekt 3 – AFFINITY DIAGRAM
- Projekt 4 – CUSTOMER JOURNEY MAP
- Architektura informacji
- Anatomia interakcji
- Controls/Rules/Feedback
- Wireframing
- ZASADY PROJEKTOWANIA II
- Zasady i wzorce
- Afordancje
- Progressive disclosure
- ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W OPROGRAMOWANIU
- MOBILE/DESKTOP NAVIGATION
- Typologia aplikacji
- Dekonstrukcja aplikacji
- Content
- Display
- Nawigacja i flow
- Projekt 5 – USER’S FLOW
- WORKFLOWS
- Czym jest workflow?
- Registration/Onboarding/Complex forms
- Projekt 6 – INTERACTION DESIGN
- PROTOTYPOWANIE
- O prototypach
- Low/Medium/High fidelity
- FIGMA i AXURE – jak zrobić dobry prototyp
- Annotations
- Projekt 7 – MEDIUM FIDELITY PROTOTYPE
- Projekt 8 – ANNOTATIONS