Kurs UX DesignerK-UX

Obecnie brak terminów otwartych. Dostępne na zamówienie dla grup.

Edycja dzienna (zajęcia w dni powszednie) Edycja weekendowa (zaoczna) (soboty i niedziele)

Warszawa

9 stycznia 2025 - 21 lutego 2025 (termin specjalny, rabat 10%, prosimy o kontakt) 22 marca 2025 - 18 maja 2025

Warszawa

20 marca 2025 - 29 kwietnia 2025

Zdalnie

9 stycznia 2025 - 21 lutego 2025 (termin specjalny, rabat 10%, prosimy o kontakt) 22 marca 2025 - 18 maja 2025

Zdalnie

20 marca 2025 - 29 kwietnia 2025

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą (→ więcej o kursach zdalnych). Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść na tryb zdalny; w razie potrzeby skorzystać z nagrań. Kursy dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 6 osób.

5,0/5 (23)
Stars
dla firm - netto
dla osób prywatnych - brutto (pokrywamy VAT)
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena kursu: 3790 PLN

lub 758 PLN miesięcznie (5 rat)


percent icon first minute (30+ dni do startu) - 3%

percent icon dostęp do nagrań w razie potrzeby

shake hand icon dla chętnych bezpłatnie warsztaty HR

percent icon praktyczne ćwiczenia i miniprojekty

coffee cup icon poczęstunek w cenie

desktop icon stanowisko komputerowe w cenie

  1. WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
    • UX to cecha umysłu
    • Integralność produktu
    • Atrakcyjność produktu
    • Modele psychologiczne
    • Paradoks specyficzności
    • Engineering Culture
    • Znalezienie celu projektowego
    • UX i Agile
    • UX to proces
  2. FUNDAMENTY UX DESIGN
    • Badania podstawą UX
    • Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
    • Co i kiedy testować?
    • Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
    • Podstawy technik analizy badań
    • Affinity diagram
    • Customer Journey Map
    • Persona
    • Mapa empatii
  3. UX DESIGN W PRAKTYCE
    • Struktura i nawigacja
    • Interakcje – podstawy
    • Zasady projektowania
    • Wprowadzenie do projektowania
    • Podstawy FIGMA i AXURE
    • Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
    • Testowanie użyteczności
  4. DESIGN THINKING W UX
  5. FUNDAMENTY UX DESIGN II
    • Zaawansowana metodyka badań
    • Wywiad pogłębiony
    • Card sorting
    • Testowanie A/B
    • Competitive benchmarking
    • Zaawansowana metodyka analizy danych • Projekt 3 – AFFINITY DIAGRAM
    • Projekt 4 – CUSTOMER JOURNEY MAP
    • Architektura informacji
    • Anatomia interakcji
    • Controls/Rules/Feedback
    • Wireframing
  6. ZASADY PROJEKTOWANIA II
    • Zasady i wzorce
    • Afordancje
    • Progressive disclosure
  7. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W OPROGRAMOWANIU
  8. MOBILE/DESKTOP NAVIGATION
    • Typologia aplikacji
    • Dekonstrukcja aplikacji
    • Content
    • Display
    • Nawigacja i flow
    • Projekt 5 – USER’S FLOW
  9. WORKFLOWS
    • Czym jest workflow?
    • Registration/Onboarding/Complex forms
    • Projekt 6 – INTERACTION DESIGN
  10. PROTOTYPOWANIE
    • O prototypach
    • Low/Medium/High fidelity
    • FIGMA i AXURE – jak zrobić dobry prototyp
    • Annotations
    • Projekt 7 – MEDIUM FIDELITY PROTOTYPE
    • Projekt 8 – ANNOTATIONS