Kategorie: UML, procesy biznesowe, MS Project, zarządzanie projektami, Zarządzanie projektami, modelowanie, UML, BPMN
ITIL®4 oparty jest na najlepszych praktykach biblioteki ITIL. Dostarcza operacyjnego modelu świadczenia i eksploatacji usług i produktów, umożliwiając integrację z innymi modelami czy podejściami jak Lean IT, Agile czy DevOps.
Podstawowym celem dwudniowego szkolenia jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu kluczowych koncepcji i pojęć modelu ITIL®4 w zakresie zarządzania usługami i przygotowanie do egzaminu.
Dodatkowo, dla szkolenia w zakresie ITIL®4 na poziomie podstawowym (Foundation) istnieje możliwość przeprowadzenia egzaminu certyfikującego.
Zajęcia dydaktyczne (16 godzin zegarowych) oraz egzamin certyfikacyjny (dodatkowo 1,5 godziny) mogą być prowadzone w języku polskim lub angielskim.
Czas trwania
2 dni
Program
- Wprowadzenie do ITSM i ITIL4
- Kluczowe koncepcje zarządzania usługami w ramach biblioteki ITIL
- Zasady (pryncypia) ITIL
- w jaki sposób zasady ITIL mogą pomóc organizacji w przyjęciu i dostosowaniu rekomendacji ITIL w zakresie zarządzania usługami
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- Model PESTLE jako narzędzie do identyfikacji i analizy czynników zewnętrznych
- System Wartości Usług i model operacyjny (Łańcuch Wartości Usług)
- Kluczowe pojęcia związane z koncepcją ustawicznego doskonalenia
- Zapoznanie z wybranymi praktykami ITIL, w jaki sposób wspierają one działania Łańcucha Wartości Usług
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Brak szczegółowych wymagań wobec uczestników szkolenia.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.