Kategoria: UX i UI
Dowiedz się jak przebiega proces pracy projektanta od otrzymania briefu do zaakceptowania prototypu przez klienta.
Udany projekt jest często efektem bliskiej współpracy z klientem. Aby zrozumieć specyfikę wymagań klienta trzeba umieć zadawać odpowiednie pytania i komunikować się na wszystkich etapach projektu. To szkolenie pozwoli Ci poznać narzędzia, które usprawniają współpracę z klientem.
Czas trwania
1 dzień
Program
- Jak przeprowadzić warsztaty z klientem?
- Określanie celów
- Program
- Określanie ról
- Kto powinien brać udział w warsztatach?
- Narzędzia pomocne przy prowadzeniu warsztatów
- Persony
- Scenariusze użycia
- Value Proposition
- Customer Journey
- Business Model Canvas
- Dlaczego projektowanie jest efektywniejsze jako praca zespołowa?
- Makieta jako narzędzie efektywnej komunikacji z klientem
- Dlaczego w trakcie pracy nad projektem powstaje wiele wersji makiet?
- Dlaczego klient powinien oglądać makiety na różnych etapach pracy?
- Wdrożenie i komunikacja z programistami
- Projektant jako opiekun projektu w trakcie wdrożenia
- Dlaczego ważne jest testowanie na etapie wdrożenia?
- Część praktyczna – przeprowadzenie przykładowego warsztatu
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Szkolenie przeznaczone dla:
- projektantów ux
- grafików
Wymagana podstawowa wiedza z zakresu user experience. Aby zapoznać się z podstawami UX zapisz się na szkolenie Wprowadzenie do UX.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.