Kategoria: Word
Szkolenie adresowane do pracowników kancelarii prawnych oraz działów prawnych firm i instytucji – zarówno dla prawników, jak i pracowników administracyjnych.
Stworzyliśmy całkowicie osobny, szczegółowo zaprojektowany kurs specjalnie dla tej branży. Z naszego wieloletniego doświadczenia z pracą i prowadzeniem zajęć dla kancelarii wiemy, że potrzeby i wyzwania związane z obsługą MS Office w działach prawnych są dość unikalne i specyficzne.
Podczas szkolenia, kursanci dowiedzą się m.in. jak formatować różne dokumenty, takie jak obszerne umowy, raporty due dilligence, pisma procesowe, prospekty emisyjne, oferty i inne. Słuchacze nauczą się również efektywnej pracy grupowej nad dokumentami – pracy w trybie śledzenia zmian, akceptowania i odrzucania zmian, porównywania i łączenia różnych wersji dokumentu.
Szkolenie prowadzą doświadczeni trenerzy, którzy mieli wieloletnią styczność w pracy z dokumentami prawnymi w kancelariach. Potrafią również doradzić, jak zautomatyzować i przyśpieszyć pracę nad dokumentem prawnym, również poprzez np. tworzenie odpowiednich szablonów dokumentów.
Z doświadczenia wiemy, że w efekcie szkolenia jesteśmy w stanie zredukować czas pracy nad dużymi dokumentami średnio o ponad połowę.
Czas trwania
2 dni
Program
- Ważne na początek:
- Widok znaków niedrukowalnych,
- Pasek szybkiego dostępu,
- Malarz formatów,
- Spacja nierozdzielająca i łącznik nierozdzielający,
- Atrybuty akapitu: „Zachowuj akapit razem z następnym”, „Kontrola bękartów i wdów”, „Zachowaj wiersze razem”, „Podział strony przed”,
- Edycja zeskanowanych dokumentów.
- Szybkie części, autotekst i autokorekta.
- Struktura dokumentu prawnego (numeracja):
- Tworzenie, modyfikowanie i aplikowanie numeracji jedno- i wielopoziomowej,
- Miękki enter,
- Odsyłacze,
- Numeracja w dokumentach dwujęzycznych.
- Praca w trybie zmian:
- Adiustacja,
- Dymki,
- Recenzenci,
- Opcje,
- Porównywanie i scalanie dokumentów,
- Inspekcja dokumentów.
- Podziały:
- Typy podziałów,
- Edycja nagłówków i stopek,
- Inna pierwsza strona.
- Style:
- Tworzenie,
- Modyfikowanie,
- Transportowanie – organizator.
- Spisy treści:
- Okienko nawigacji i spis treści oparty na konspekcie,
- Pola kodowane,
- Spis treści oparty na stylach,
- Wiele spisów w dokumencie,
- Edycja formatu spisu oraz aktualizacja.
- Tworzenie szablonów dokumentów prawnych.
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Uczestnicy szkolenia powinni posiadać podstawową, codzienną umiejętność korzystania z programu MS Word.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.