Kategoria: UX i UI
Szkolenie dla osób, które chciałyby dowiedzieć się czym jest projektowanie User Experience i badanie użyteczności serwisów www oraz aplikacji mobilnych.
W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z podstawowymi metodami i narzędziami pracy projektanta i badacza User Experience.
Drugi dzień szkolenia standardowo prowadzimy z wykorzystaniem oprogramowania Figma. Na życzenie – dla grup zamkniętych – szkolenie może być przeprowadzone za pomocą innego oprogramowania.
Szkolenie wprowadzenie do UX (User Experience Design) jest równoważne pierwszym dwóm dniom kursu Bootcamp UX Designer. Jeśli interesuje Cię bardziej kompleksowe podejście do tematu projektowania aplikacji, badania ich użyteczności, planowania scenariuszy oraz wywiad pogłębiony/analiza – czyli wszystkie aspekty związane z pracą UX Designera to polecamy nasz dłuższy kurs.
Czas trwania
2 dni
Program
- WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
- UX to cecha umysłu
- Integralność produktu
- Atrakcyjność produktu
- Modele psychologiczne
- Paradoks specyficzności
- Engineering Culture
- Znalezienie celu projektowego
- UX i Agile
- UX to proces
- FUNDAMENTY UX DESIGN
- Badania podstawą UX
- Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
- Co i kiedy testować?
- Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
- Podstawy technik analizy badań
- Affinity diagram
- Customer Journey Map
- Persona
- Mapa empatii
- UX DESIGN W PRAKTYCE
- Struktura i nawigacja
- Interakcje – podstawy
- Zasady projektowania
- Wprowadzenie do projektowania
- Podstawy FIGMA i AXURE
- Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
- Testowanie użyteczności
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Szkolenie przeznaczone jest między innymi dla pracowników agencji marketingowych, firm z IT, z obszaru nowych technologii, e-commerce, i nie tylko.
Brak konieczności posiadania wiedzy z zakresu user experience.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.