Szkolenie: Wprowadzenie do UX - User Experience DesignUX-101

Dostępne na zamówienie dla grup.

Terminy dzienne (zajęcia w dni powszednie) Terminy weekendowe (zaoczne) (soboty i niedziele)

Warszawa

28 listopada - 29 listopada 2024 zostało 8 miejsc 14 grudnia - 15 grudnia 2024 zostało 7 miejsc

Warszawa

12 grudnia - 13 grudnia 2024 zostało 9 miejsc

Zdalnie

28 listopada - 29 listopada 2024 zostało 8 miejsc 14 grudnia - 15 grudnia 2024 zostało 8 miejsc

Zdalnie

12 grudnia - 13 grudnia 2024 zostało 8 miejsc
Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą. Zobacz więcej o kursach zdalnych i zakł. "Terminy".
Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść z trybu "na sali" na zdalny.
Dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 4 osób.

4,7/5 (89)
Stars
cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena szkolenia: 1490 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

Wprowadzenie do UX - User Experience Design

Kategoria: UX i UI

Szkolenie dla osób, które chciałyby dowiedzieć się czym jest projektowanie User Experience i badanie użyteczności serwisów www oraz aplikacji mobilnych.

W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z podstawowymi metodami i narzędziami pracy projektanta i badacza User Experience.

Drugi dzień szkolenia standardowo prowadzimy z wykorzystaniem oprogramowania Figma. Na życzenie – dla grup zamkniętych – szkolenie może być przeprowadzone za pomocą innego oprogramowania.

Szkolenie wprowadzenie do UX (User Experience Design) jest równoważne pierwszym dwóm dniom kursu Bootcamp UX Designer. Jeśli interesuje Cię bardziej kompleksowe podejście do tematu projektowania aplikacji, badania ich użyteczności, planowania scenariuszy oraz wywiad pogłębiony/analiza – czyli wszystkie aspekty związane z pracą UX Designera to polecamy nasz dłuższy kurs.

Czas trwania

2 dni

Program

  1. WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
    • UX to cecha umysłu
    • Integralność produktu
    • Atrakcyjność produktu
    • Modele psychologiczne
    • Paradoks specyficzności
    • Engineering Culture
    • Znalezienie celu projektowego
    • UX i Agile
    • UX to proces
  2. FUNDAMENTY UX DESIGN
    • Badania podstawą UX
    • Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
    • Co i kiedy testować?
    • Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
    • Podstawy technik analizy badań
    • Affinity diagram
    • Customer Journey Map
    • Persona
    • Mapa empatii
  3. UX DESIGN W PRAKTYCE
    • Struktura i nawigacja
    • Interakcje – podstawy
    • Zasady projektowania
    • Wprowadzenie do projektowania
    • Podstawy FIGMA i AXURE
    • Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
    • Testowanie użyteczności

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English.

Przeznaczenie i wymagania

Szkolenie przeznaczone jest między innymi dla pracowników agencji marketingowych, firm z IT, z obszaru nowych technologii, e-commerce, i nie tylko.

Brak konieczności posiadania wiedzy z zakresu user experience.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Zapisz się
Wybierz interesujący Cię termin oraz miasto
Warszawa:
Zdalnie:
Żaden termin nie pasuje?
Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach